Mamma och Pappa på besök

Mamma och pappa intog lägenheten på förmiddagen.
Vi gick på stan en stund. Jag mötte upp Jossan och gick 
med henne, innan vi gick och käkade lunch med 
mamma och pappa. Dom gick på vinprovning medans Jossan
och jag myste en stund till. Efter m&ps vinprovning gick vi till Hotell Post
och drack gött och hade det trevligt. Sandra kom så fint och
hämtade mig, och vi åkte upp till EmlisBorg och käkade innan
Bion. 
 
Breaking Dawn, jag som varken läst böckerna eller varit ett jättestort
fan av filmer, tyckte det va en bra avslutande film (om det nu är sista?).
Gillar att Sandra började packa ihop sina grejer för att lämna biosalongen
och att Amanda satt och funderade på vem man skulle kunna skriva till 
för att klaga. Men när filmen va slut var även de två fantasterna glada, och 
vi andra tre kände oss också nöjda. Efter bio mötte jag återigen upp m&p.
Ett glas vin på tvåkanten fick avsluta denna fina dag. 
 
Att äta frukost med mor och far en småregnig söndag som denna, Känns som ett fint sätt
att börja dagen på! Nu har de åkte hemåt och jag ska försöka ta tag i dagen! 
 
Take care, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0