Vårkänslor

En strålande helg! Hade en underbar fredag. Blå himmel, sol och frukost med
Marielle på Veras.Efter den underbara starten blev det full fart. Mignon med
två nervösa föräldrar, nyfika båda två. Efter lite fika belv det badminton spel
i en timma. Hårdkamp och mycket skratt. När vi nådde Göteborgsvägen belv
det bubbel och min föräldrar förvandlades till konstnärer, riktigt fina porträtt av 
varandra målade de! Dagen avslutade vi med 16rätters på Zorbas, det är fint
att sitta och ha det så bra man bara kan med hela familjen!!
 
Lördagen var väldigt lugn, upp till Götet med mig hade jag m&p. De hade lite
fördrink här med vänner innan de gick vidare till hockey. Jag åkte till Jossan
och plugga och kollade Melodifestivalen.
 
Idag skulle jag plugga tänkte jag. Men icke. Jag började baka bröd. Och sedan
tog Ida och Petrus med mig ut och visade några av Göteborgshamnar. Med
strålande sol satt vi på en brygga och fikade, tjötade och hade det riktigt härligt.
Havet blir jag så glad av! Kvällen avslutade jag med lite träning. Dagarna framför
mig består avplugg 24/7, men ska tentorna klaras av så har jag väl inget annat val.
 
Ha det fint!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0