Helgen efter tentorna

Dåligt med uppdateringar, men har bara haft näsan i massa böcker.
Känslan när man lämnar in tentorna är speciellt, går inte att sluta le. 
Efter sista tentan blev det raka vägen till J.A och varsin tenta öl.
Efter det belv det ett mysigt besök på Jensens med fina flickor. 
Mötte upp Ellen på stationen strax efter det. 
Vi åkte hemåt, lagade god mat och med allt snacka sprang klockan
iväg. 
 
På fredagen startade vi dagen med att åka till Anna och åt frukost med
denna dam, på tok förlänge sen jag träffade henne. Efter en lång frukost,
möte vi upp Emelie och fikade på stan. När jag sedan hade vinkat av Ellen
tog Sandra och jag en härlig promenad i det fina höst vädret.
 
Inte nog med Ellen besök. På lördagen kom mina fina syster. Vi gick på stan
och mitt i fikan ringde Kärraborna som precis hade anlänt till Göteborg, så det blev
fika med fröken fräken Agens med mor och far! Underbart.!! 
Efter det blev det shopping för mig och Helena, sen Ekedalsgatan och god mat!
 
Idag åkte vi till Lindholmen och promenerade, fikade och hade en fin dag!!
Kvällen avslutades hos Ida och Petrus, kollade fotboll och träffade trevligt folk! 
 
En underbar helg, med så fina människor som gör mig så glad!!
Kan inget annat än att bocka och buga!
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0